Dokument ke stažení

Dokument typu pdf

Příručka řešitele pro CA Service Desk Managera SZR

Dokument typu pdf | Velikost 2,79 MB Vytvoření souboru: 2014-07-18 14:27:52, Marek Hejduk

Poznámka: 

Tento dokument popisuje práci řešitele v systému CA SDM, který slouží jako technologická podpora jednotného kontaktního místa pro uživatele služeb SZR a týmu podpory dodavatele služeb. Systém řešiteli umožňuje přebírat požadavky od uživatelů, evidovat aktivity spojené s jejich řešením, komunikovat s uživateli a poskytovat jim informace o všech důležitých provozních stavech dodávaných služeb.

verze 1.8, zveřejněno 18. 7. 2014

Typ souboru: Univerzálně použitelný formát dokumentů, který je určen především k tisku, prezentacím a archivaci dokumentů. Prohlížet a tisknout jej lze např. v programu Adobe Reader, vytvářet v mnoha kancelářských a grafických programech (např. OpenOffice.org). Je doporučován k použití na webu.

Počet stažení: 1718

Starší verze:
Číslo verze Poslední změna souboru Název
1 2014-04-11 14:39:00 Příručka řešitele pro CA Service Desk Managera SZR