PDF Export Vytisknout Poslat emailem

Řešení potíží s přihlášením do CA Service desku

Máte-li problém s přihlášením do CA Service desku SZR, ujistěte se, že Vám lokální administrátor nastavil ve Správě dat roli Service desk manager Správy základních registrů @ Správa základních registrů.

Zároveň je nutné mít správně nainstalované certifikáty. Toto lze ověřit např. zadáním adresy https://tsd.szrcr.cz:8443/CAisd/pdmweb.exe do prohlížeče Firefox. Při jakýchkoliv potížích s certifikáty Vás Firefox požádá o odsouhlasení výjimky. V tom případě potvrďte souhlas a nainstalujte certifikáty následovně:

  1. Otevřete webovou stránku http://www.postsignum.cz/certifikaty_autorit.html
  2. Postupujte podle návodu Instalace certifikátů certifikačních autorit do operačního systému (Outlook/IE) pomocí instalačního balíčku,
  3. nebo nainstalujte certifikáty ručně podle Ruční instalace certifikátů certifikačních autorit. Na výše zmiňované stránce Postsignum jsou uvedeny další pokyny k instalaci.

Pokud založení nebo zpracování  vašeho requestu či incidentu vyžaduje práci s přílohami, a tyto vám nejdou vložit či otevřít, požádejte svého administrátora o ověření zda je povolena komunikace na portech 443 a 8443 na vašich serverech. Pokud tomu tak není, požádejte vašeho administrátora o jejich zpřístupnění.