PDF Export Vytisknout Poslat emailem

Service Desk SZR překonal hranici 10 000 požadavků!

Service Desk SZR, poskytující podporu koncovým uživatelům, překonal dnes v 8:30 hod. hranici 10 000 registrovaných požadavků - requestů. Prostřednictvím webové aplikace Service Desk Manager je uživatelům poskytována podpora a jsou řešeny jejich požadavky.

Mezi nejčastěji kladené dotazy v uplynulém období patří:

  • využívání údajů z ROB a AISEO – tzv. změnové sestavy
  • reklamace údajů v ZR
  • žádost o přístup k AISEO
  • oznámení o registraci agendy – dotazy od škol a institucí, označených v RPP jako OVM
  • problém při práci v AIS RPP Působnostní pod Internet Explorer 11
  • roční záznamy o využívání údajů v ROS
  • poskytnutí referenčních údajů z ROB jiným osobám
  • ztotožnění v JIP
  • registrace a správa AIS v ZR.

Mgr. Marek Hejduk, pracovník pro vztah s veřejností, 27. 8. 2014.