PDF Export Vytisknout Poslat emailem

Správa základních registrů zahájí provoz nového Service desku SZR

Z důvodu zkvalitňování služeb pro uživatele základních registrů uvede SZR od 1. 5. 2013 do provozu novou service deskovou aplikaci Service desk manager.

Od tohoto data zadávejte prosím vaše servisní incidenty/požadavky primárně prostřednictvím nové webové aplikace SDM na následujících adresách. Pro uživatele s účtem v JIP přistupujícím: a) z internetu https://loginsd.szrcr.cz b) z KIVSu https://sd.szrcr.egon.cms/sdm/ .

Požadavky zaslané prostřednictvím e-mailu podpora@szrcr_cz mohou být pouze obecného charakteru, protože se nejedná o komunikaci autentizovaného uživatele.

Věnujte prosím rovněž svou pozornost změně telefonního čísla Service desku: +420 236 031 758. Toto telefonní číslo je určeno především k získání informací o Vašem požadavku.