PDF Export Vytisknout Poslat emailem

Nabídka pracovní pozice Referent společné státní správy a samosprávy, v odboru back office SZR

 Správa základních registrů nabízí pracovní pozici

Referent společné státní správy a samosprávy,

v odboru back office SZR

 

Náplň práce:

  • zajišťování výkonu administrativní agendy ředitele Správy základních registrů (dále jen „SZR“);
  • sestavování a koordinace činnosti a denní plány ředitele SZR, příprava podkladů pro jednání, porady, konference;
  • podílení se na zajišťování chodu elektronické podatelny, vypravování dokumentů zpracovávané u SZR,
  •   zajišťování administrativní agendy související s činnosti úřadu;
  • zajišťování výkonu souhrnu více věcně souvisejících odborných agend státní správy nebo samosprávy;
  •  pomocné práce související s archivací dokumentů;
  •  pomocné práce související se spisovou službou.

 

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání, nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického/administrativního směru;
  •  velmi dobré komunikační a organizační dovednosti;
  • znalost OS Windows, Microsoft Office 2014,
  • ochota učit se nové věci;
  • týmový hráč;
  • pečlivost, spolehlivost, serióznost;
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilita.

Nabízíme:

  • dlouhodobou spolupráci v příjemném kolektivu;
  • celodenní úvazek na pracovní smlouvu;
  • platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů;
  • moderně vybavené a dopravně dostupné pracoviště;
  • další bonusy a benefity.

Předpokládaný termín nástupu: 15. 10. 2018, popř. 1. 11. 2018

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na Blanku Škareckou (blanka.skarecka@szrcr_cz) s předmětem „Referent „SZR“.