PDF Export Vytisknout Poslat emailem

Přístup do Service Desk Managera

Uživatel s účtem v JIP:

Pro zadání vašeho požadavku přes internet použijte tento odkaz:

Z internetu : https://loginsd.szrcr.cz

Pokud přistupujete přes datovou síť veřejné správy KIVS, použijte tento odkaz:

Z KIVS: https://sd.szrcr.egon.cms/sdm/

POZOR!! Změna způsobu přihlašování uživatelů s účtem v JIP do aplikace Service Desk Manager SZR!!
Z bezpečnostních důvodů je ze strany JIP k 1. 3. 2016 ukončeno poskytování autentizačních služeb využívaných pro přístup do SDM SZR. Nadále je nutné používat standardní způsob autentizace v JIP. Tyto okolnosti se promítají do přihlašovacího rozhraní k SDM SZR. Více informací a postup přihlášení do SDM SZR: Postup přihlášení do SDM JIP.pdf Postup přihlášení do SDM JIP.pdf (416,40 KB)

Upozorňujeme, že všichni aktivní uživatelé JIP musí být ztotožněni. Podrobná informace viz viz. Czech POINT - JIP Czech POINT - JIP (290,57 KB).

Uživatelům, kteří ztotožnění neprovedou, tj. nepřihlásí se na stránku http://spravadat.gov.cz a nevyplní příslušné údaje, Ministerstvo vnitra ČR zamezí přihlášení prostřednictvím JIP do aplikací, které má uživatel ve Správě dat (tzn. i do Service Desku SZR).

Pokud se vyskytne problém s přihlášením do CA Service Desku, použijte prosím tento odkaz:

http://www.szrcr.cz/reseni-potizi-s-prihlasenim-do-ca-service-desku

Běžný uživatel:

Pro zadání vašeho požadavku, pokud jste uživatel bez registrace v JIP (jednotný identifikační prostor), použijte následující odkaz:

https://loginsd.szrcr.cz  a zvolte : "Přihlásit jako host"

Pro získání Vašich přihlašovacích údajů do aplikace Service Desk Manager Správy základních registrů kontaktujte svého lokálního administrátora. V případě, že Vám není známo, kdo tuto roli ve Vaší organizaci vykonává, je možné se s tímto dotazem obrátit na Helpdesk Czech POINT na tel. čísle 222 13 13 13 (provozní doba 8:00 - 18:00 hod) nebo na emailové adrese helpdesk@czechpoint_cz.

Kontaktní údaje - Service Desk SZR:

Požadavky zaslané prostřednictvím e-mailu podpora@szrcr_cz mohou být pouze obecného charakteru, protože se nejedná o komunikaci autentizovaného uživatele.

  • e-mail: podpora@szrcr_cz

Věnujte prosím, rovněž svou pozornost změně telefonního čísla Service Desku: +420 225 514 758Image. Toto telefonní číslo je určeno především k získání informací o Vašem požadavku.

  • tel.: +420 225 514  758 (PO - PÁ 8:00 - 18:00)

 Uživatelská příručka pro CA Service Desk Managera SZR verze 2.2.pdf  Uživatelská příručka pro CA Service Desk Managera SZR verze 2.2.pdf (1,15 MB 17.12.2016 10:11)

Příručka řešitele pro CA Service Desk Managera SZR verze 1.9.2.pdf.pdf Příručka řešitele pro CA Service Desk Managera SZR verze 1.9.2.pdf (4,07 MB 17.12.2016 10:11)