Pro řešení servisních požadavků a incidentů slouží primárně aplikace Service Desk Manager (SDM). Přístup do SDM je možný pouze prostřednictvím autentizačních služeb JIP (Jednotný identitní prostor).

Uživatel s účtem v JIP (který provedl ztotožnění zadáním osobních údajů) může přistupovat k aplikaci SDM:

Uživatel bez účtu v JIP může využít možnosti "Přihlásit jako host". Pro získání přihlašovacích údajů do aplikace SDM kontaktujte svého lokálního administrátora. V případě, že Vám není známo, kdo tuto roli ve Vaší organizaci vykonává, je možné se s tímto dotazem obrátit na Helpdesk Czech POINT na tel. čísle +420  222 13 13 13 (provozní doba 8:00 - 18:00 hod) nebo na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

pdfPříručka pro neregistrované uživatele SDM710.67 KB09/09/2021 (platné od od 21.9.2021)

pdfPříručka pro registrované uživatele SDM.pdf1022.93 KB09/09/2021  (platné od od 21.9.2021)

V rámci provozování systému základních registrů je nutné provádět některé technologické operace, které mohou mít dočasně vliv na kvalitu poskytovaných služeb. Definice těchto činností je popsána v dokumentu: pdfKategorie_rizikové_činnosti.pdf287.29 KB

Řešení potíží s přihlášením do SDM

  •  Klientská linka Service Desk SZR bez nutnosti autentizace:

    • tel.: +420 227 023 444 
      • Požadavky z oblasti Základních registrů a  elektronické identifikace (NIA) – pracovní dny PO - PÁ 8:00 - 18:00
      • blokace identifikační funkce eObčanky (vydané po 1.7.2018 ) - NONSTOP
      • nedostupnost základních registrů - NONSTOP
    • e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    • klientská aplikace SDM pro problematiku elektronické identifikace:  https://portal.szrcr.cz/