Praha 11. října 2021

Ředitel Správy základních registrů jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“) vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada / odborný rada oddělení bezpečnosti v oboru služby 28. Informační a komunikační technologie.  

Dne 4. 10. 2021 bylo uvedeno do provozu nové telefonní číslo 227 023 444 pro Vaši podporu v problematice základních registrů a elektronické identifikace (NIA). Stávající telefonní kontakty 225 514 758 pro oblast základních registrů a 225 514 777 pro oblast elektronické identifikace (NIA) zůstanou funkční do 30. 10. 2021.

21.9.2021 bude nasazena do provozu nová verze klientské aplikace Service Desk Manager. Nová verze ve formě webového portálu bude umožňovat zobrazení nejčastějšíh dotazů, přístup do znalostní databáze, založení požadavku a registrovaným uživatelům zajistí i přehled nad stavem založených požadavků. Více informací o službách Service Desk Správy základních registrů.

Připomínáme, že možnost používání služby E41 (isknCtiVlastniky) bude ukončena k 31.8.2021. Od uvedeného data budou moci uživatelé používat pouze novou verzi této služby, která je od února 2019 dostupná pod označením E238 (isknCtiVlatniky2). Podrobné popisy služeb jsou dostupné zde.

V sekci Důležité dokumenty byla publikována nová verze katalogu eGon služeb základních registrů. V aktuálním katalogu došlo k aktualizaci popisu služby E172.

V testovacím prostředí ZR byla nasazena upravená verze přenosu oprávnění jednotlivých AIS a OVM na data ZR mezi RPP a ISZR a jejich aplikace při kontrole oprávnění v ISZR. Nasazení nové verze umožňuje rozšířit rozsah předávaných údajů o oprávnění kromě ZR i na položky spolupublikujících AIS (AISEO, AISOP, AISDC, AISC) a začít tak v RPP kompletně řídit oprávnění na všechny údaje vydávané eGON službami včetně kompozitních. Zároveň úprava optimalizuje a zkracuje dobu nutnou pro export oprávnění z RPP a jejich import do ISZR.