Po dobu nouzového stavu lze žádat o sestavy Hromadných výdejů bez časového omezení (D+3). Vaše žádosti budou vyřizovány v nejkratším možném termínu

Na základě usnesení vlády  č. 217 o přijetí krizového opatření pro celé území ČR jsme nuceni přistoupit k provozním opatřením v oblasti služeb Service Desku SZR:

Tel. číslo 225 514 777 je určeno pouze pro blokaci funkce elektronické identifikace občanských průkazů.

 V případě ostatních požadavků použijte naši webovou aplikaci Service Desk Manager SZR:

 Oblast eIdentita (NIA)  https://eidentita.szrcr.cz

 Oblast základních registrů https://www.loginsd.szrcr.cz  

Dne 18.12.2019 proběhne nasazení nového podpisového certifikátu NIA na produkční prostředí.

Dle implementace řešení jednotlivých kvalifikovaných poskytovatelů je třeba na to příslušným způsobem reagovat. Pokud si kvalifikovaný poskytovatel nehlídá změny v metadatech automaticky, je třeba, aby si ručně načetl novou konfiguraci po nasazení nového certifikátu.

Od 2. 12. 2019 se budou v každé agendě, která požaduje přístup k údajům A102 – Základní registr – registr osob nebo A104 – Základní registr – registr práv a povinností, automaticky generovat oprávnění na čtení veřejně přístupných údajů z ROS a RPP.

V sekci Důležité dokumenty byla publikována nová verze katalogu eGon služeb základních registrů. Oproti předchozí verzi došlo k aktualizaci popisu E38 a doplnění popisu služby E185. 

Informace pro žadatele o přístup do Evidence náhradního plnění Úřadu práce ČR

Na Správu základních registrů se obracejí uživatelé aplikace Úřadu práce ČR Evidence náhradního plnění (dále jen „ENP“), kteří se snaží registrovat jako kvalifikovaní poskytovatelé podle zákona o elektronické identifikaci. Tato role je ale určena pro poskytovatele online služeb, kteří chtějí využívat služby zaručené identifikace svých klientů.