Z důvodu implementace nových funkcionalit na systému ISZR a FAIS, které souvisí s přijetím zákona č. 12/2020 Sb. o právu na digitální služby a o změně některých zákonů, může v období od 29. 11. 2021 do 15. 12. 2021 docházet na testovacím prostředí ZR k nefunkčnosti služeb souvisejících s vydáváním výpisů z registru obyvatel.

Dne 4. 10. 2021 bylo uvedeno do provozu nové telefonní číslo 227 023 444 pro Vaši podporu v problematice základních registrů a elektronické identifikace (NIA). Stávající telefonní kontakty 225 514 758 pro oblast základních registrů a 225 514 777 pro oblast elektronické identifikace (NIA) zůstanou funkční do 30. 10. 2021.

Číst dál …

21.9.2021 bude nasazena do provozu nová verze klientské aplikace Service Desk Manager. Nová verze ve formě webového portálu bude umožňovat zobrazení nejčastějšíh dotazů, přístup do znalostní databáze, založení požadavku a registrovaným uživatelům zajistí i přehled nad stavem založených požadavků. Více informací o službách Service Desk Správy základních registrů.

Číst dál …

Připomínáme, že možnost používání služby E41 (isknCtiVlastniky) bude ukončena k 31.8.2021. Od uvedeného data budou moci uživatelé používat pouze novou verzi této služby, která je od února 2019 dostupná pod označením E238 (isknCtiVlatniky2). Podrobné popisy služeb jsou dostupné zde.

Číst dál …

V sekci Důležité dokumenty byla publikována nová verze katalogu eGon služeb základních registrů. V aktuálním katalogu došlo k aktualizaci popisu služby E172.

Číst dál …

V testovacím prostředí ZR byla nasazena upravená verze přenosu oprávnění jednotlivých AIS a OVM na data ZR mezi RPP a ISZR a jejich aplikace při kontrole oprávnění v ISZR. Nasazení nové verze umožňuje rozšířit rozsah předávaných údajů o oprávnění kromě ZR i na položky spolupublikujících AIS (AISEO, AISOP, AISDC, AISC) a začít tak v RPP kompletně řídit oprávnění na všechny údaje vydávané eGON službami včetně kompozitních. Zároveň úprava optimalizuje a zkracuje dobu nutnou pro export oprávnění z RPP a jejich import do ISZR.

Číst dál …